De stichting PWZ

Hallo, Stichting Promotie Wielersport Zuidenveld, kortweg Stichting PWZ genaamd, heet u van harte welkom op haar website.

Hier kunt u allerlei informatie vinden met betrekking tot de wielersport in Zuid Oost Drenthe in al haar facetten.

Draagt u en uw bedrijf, net als ons, de wielersport een warm hart toe? Bent u ook enthousiast voor het heroïsche gevecht van de mens met het asfalt, klinkers en kinderkopjes?

Dan verheugen wij ons er op u te mogen verwelkomen als lid van onze stichting. Hiervoor verwijzen wij u graag naar de ledenpagina. Hier vindt u alle informatie over wie er lid zijn en hoe u lid kunt worden.

Het bestuur van Stichting Promotie Wielersport Zuidenveld bestaat uit de volgende personen:

Voorzitter a.i.
Tiens Eerenstein